Geregistreerde klanten profiteren van services en voordelen!

Wij willen onze zakelijke klanten de mogelijkheid bieden om zakelijk te bestellen. Zeker wanneer je vaker bij ons trainingen of opleidingen boekt, is het interessant om je hiervoor te registreren. Zo profiteer je van alle services en voordelen!

Services voor zakelijke klanten

  • Zakelijke klanten hebben een eigen relatiemanager.

  • De relatiemanager leert jou en je bedrijf kennen. Zo kunnen wij je zo optimaal mogelijk helpen.

  • Je krijgt snel antwoord op je vragen.

  • Als je als zakelijke klant speciale wensen hebt, maken we een offerte op maat die precies is afgestemd op jouw situatie.

Voordelen van een zakelijke klant

  • Je ontvangt een klantnummer waarmee je kunt inloggen.

  • Eenvoudig 24/7 inzicht in je een eigen online omgeving. Je ziet daar exact de status van de opleidingen en code 95 periode van je collega’s.

  • Je kunt bij je bestelling op rekening kopen en achteraf betalen.

  • Met onze digitale nieuwsbrief informeren wij je over actuele zaken, tariefwijzigingen of acties.

Hoe registreren?

Je geniet als zakelijke klant van services en voordelen door je te registreren. Volg de volgende stappen:

  • Voer de gevraagde gegevens in.

  • Zodra je zakelijk account wordt geactiveerd, ontvang je een e-mailbericht ter bevestiging.

  • Meld je aan met de referenties voor je zakelijke account door je gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren.

Voorwaarden

  • Je moet ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel.

  • Op al onze zakelijke leveringen zijn onze leveringsvoorwaarden van toepassing. Eigen inkoopvoorwaarden van klanten worden nadrukkelijk van de hand gewezen.

Heb je een vraag?

We helpen je graag. Vul je gegevens in en we reageren zo snel mogelijk!